مردم بيش از هر زمان ديگري بصورت آنلاين خريد مي كنند و ارائه دهندگان حمل و نقل در سراسر جهان هنوز هم فعاليت مي كنند. اگر مي توانيد با خيال راحت بسته بندي و ارسال محصولات را انجام دهيد ( يا خدمات را به صورت واقعي ارائه دهيد ) تجارت شما مي تواند زنده بماند و حتي شكوفا شود! گوگل با رايگان كردن گوگل ادورز سعي در بهبود كسب و كار ها دارد.
براي كمك به مشاغل در طول بيماري همه گير COVID-19 ، گوگل اعتبار 340 ميليون دلاري Google Ads را به مشاغل كوچك كه از ابتداي سال 2019 از سيستم عامل خود استفاده كرده اند ، اختصاص داده است. شما مي توانيد اعتبار خود را از هر زمان تا پايان سال 2020 بازخريد كنيد و از آنها براي انواع تبليغات جستجو ، نمايش ، YouTube و Google Shoppingاستفاده كنيد .
براي كمك بيشتر ، گاه هاي ايالات متحده هم اكنون مي توانند محصولات خود را در Google Shopping به صورت رايگان ليست كنند!

كاري كه بايد انجام دهيد

براي استفاده كامل از تبليغات خود در گوگل ادورز ، با مردم كه با COVID-19 درگير هستند ، خلاقانه ارتباط برقرار كنيد. آنها با چه مشكلاتي روبرو هستند كه مي توانيد آنها را حل كنيد؟
مردم در خانه گير كرده اند. آيا محصول شما با كسالت مبارزه مي كند ، يا آنها را از لحاظ ذهني يا جسمي درگير مي كنيد؟
خيلي ها همه روزه مراقب بچه هايشان هستند. آيا فعاليتهاي آموزشي يا سرگرمي ارائه مي دهيد؟
برخي شغل خود را از دست داده اند. آيا مي توانيد به آنها كمك كنيد تا به صورت آنلاين درآمد كسب كنند يا آموزش هايي را براي كمك به آنها در آينده ارائه دهيد؟
ديگران براي اولين بار در خانه كار مي كنند. آيا مي توانيد اين انتقال كار از دفتر به منزل را آسان تر كنيد؟
بيشتر مردم استرس ، عدم اطمينان و تحمل كمتري دارند. چگونه مي توانيد حامي آنها باشيد؟
البته ، اين يك ليست جامع نيست قدم به عقب بگذاريد و واقعاً در مورد آنچه مشتريانتان تجربه مي كنند فكر كنيد ، مي توانيد روش هايي براي كمك به آنها در اين مدت پيدا كنيد.

1. توسعه محصولات جديد ، خدمات يا روش هاي مراقبت از مشتري

شايد لازم باشد راه هايي را براي نگه داشتن مشتري از راه دور و يا جايگزيني كالاهايي كه تقاضاي خود را از دست داده اند با مواردي كه مهم تر هستند جايگزين كنيد. يا ممكن است بخواهيد روابط با مشتريان خود را شخصي تر و ملموس تر كنيد – تماس هاي تلفني بيشتر ، چت هاي زنده ، وبينارها و تعامل رسانه هاي اجتماعي.
نكته اصلي اين است كه به دستيابي و تعامل با مشتريان مي توانيد قوي تر از قبل ادامه دهيد. نيازهاي آنها را ، خواه با استفاده از خدمات به روز شده مشتري ، محصولات جديد ، خدمات جديد يا همه موارد فوق ، برآورده سازيد.

2. از افزونه هاي WooCommerce براي به حداكثر رساندن اعتبار تبليغ رايگان Google استفاده كنيد

هدايه ي تبليغاتي 340 ميليون دلاري Google مي تواند راهي طولاني براي ماندن در رقابت براي كسب مشتريان باشد. با وجود نياز به فاصله جسمي ، لازم نيست كه از نظر اجتماعي فاصله داشته باشيد! شما مي خواهيد با مشتريان ارتباط برقرار كنيد كه براي حل بحران به آن ها كمك كنيد ، اما نمي خواهيد اين تصور را ايجاد كنيد كه سعي داريد از اين بحران براي سودآوري استفاده كنيد.
در مرحله اول ، بايد بررسي كنيد كه واجد شرايط اعتبار تبليغات هستيد يا خير.

در اينجا شرايط Google آورده شده است:

 

مشاغل كوچك و متوسط ​​در سطح جهاني كه در ده از دوازده ماه سال 2019 و در ژانويه و / يا فوريه سال جاري با حساب Google Ads تبليغ كرده اند. مشتريان واجد شرايط كساني هستند كه مستقيماً با ما يا از طريق شريك تبليغاتي تبليغ مي كرده اند و به سياست هاي تبليغاتي ما پايبند هستند.

يك صفحه فرود ويژه با محصولات و پيشنهادات مربوط به coronavirus ايجاد كنيد و از Google Ads براي ارسال افراد به آن صفحه استفاده كنيد. يا هنگامي كه كسي به دنبال آنها است ، از تبليغات جستجو براي تقويت آن محصولات در صدر نتايج جستجو استفاده كنيد.

WooCommerce همچنين چندين پسوند براي كمك به شما در استفاده موثرتر از Google Ads و Google Shopping بدون سرمايه گذاري زياد در زمان ارائه مي دهد:

الف. Google Ads for WooCommerce به شما كمك مي كند تا محصولات خود را در Google ، Google Shopping ، YouTube ، Network Display و Gmail بازاريابي كنيد.

ب. Google Product Feed با همگام سازي موجودي WooCommerce با حساب Google Shopping خود ، به ويژه با Google Shopping كمك مي كند. شما به احتمال زياد هنگام جستجو آنلاين ، تبليغات Google Shopping را مشاهده كرده ايد – آنها تصاوير محصول با قيمتهايي هستند كه بعضي اوقات در بالاي نتايج جستجوي متن ظاهر مي شوند. آنها نسبت به تبليغات كاملاً مبتني بر متن كليك بيشتري دارند ، اما معمولاً هزينه كمتري براي هر كليك دارند.

3. پيشنهادات خود را به روز كنيد

به روزرساني پيشنهادات شما يكي از بهترين حركاتي است كه شغل شما مي تواند در طي همه گيري كورنا ويروس ايجاد كند. اين زمان مناسب براي نشانگرهاي ويژه ، معاملات زمان محدود ، حمل و نقل رايگان ، هداياي رايگان و ساير پيشنهادات خلاقانه و پس انداز پول است. محصولات جديدي را به محصولات موجود اضافه كنيد و بسته هاي ويژه “در خانه بمانيد” ويژه ايجاد كنيد. با ساير مشاغل شريك شويد و براي دستيابي به يك مشتري گسترده تر همكاري كنيد.

انگيزه در اينجا فقط براي ماندن در رقابت شغلي نيست – هرچند كه مطمئناً اين يك اولويت است – بلكه براي نشان دادن شما به افرادي است كه شما را دنبال مي كنند. شما سختي هايي كه با آنها روبرو هستيد را درك مي كنيد. واقعيت اين است ، وقتي مشتريان شما موفق مي شوند ، تجارت شما موفق مي شود. بنابراين انجام اين كار را براي آنها راحت تر كنيد ، و آنها مدتها پس از پايان بحران فعلي شما را به ياد خواهند آورد.
با انگيزه ، نيرومند و خلاق باشيد. با كمك WooCommerce ، جامعه محلي شما و اعتبار رايگان آگهي Google ، تجارت شما مي تواند اين طوفان را عبور كند و از طرف ديگر قوي تر ظاهر شود.

ما در آژانس ديجيتال ماركتينگ تارينوتك همراه شما خواهيم بود تا بتوانيد با خيالي آسوده از اين بحران پيش آمده خارج شويد. شما مي توانيد براي رونق كسب و كار خود مثل طراحي سايت براي كسب و كار، ديجيتال ماركتينگ، سوشيال ماركتينگ، عكاسي از محصولات و محل كار و … با ما در تماس باشيد.

https://tarinotech.com/advertise-for-free-on-google-adwords-during-the-corona-days/


webdes كنيد ,google ,محصولات ,توانيد ,استفاده ,كنند ,google shopping ,استفاده كنيد ,ايجاد كنيد ,گوگل ادورز ,براي ماندن ,ميليون دلاري google منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

ارزان کده مجله آفتاب مسیرِ زندگی مستر موزیک من شب سفید اخبار بروز و لحظه ای فروشگاه عینک آفتابی | ای فابنر